ZAINSPIRUJ SIĘ...
Nietuzinkowe pomysły pod ręką.
Zobacz jak może wyglądać Twój kalendarz!
Zobacz jak może wyglądać Twój kalendarz!
Tworząc kieszonkowe kalendarze książkowe dbamy nie tylko o jakość wykonania, czy ogólny wygląd artykułów, ale także o ich ergonomię. Przydatność podręcznych kalendarzy z kalendarzem wewnątrz zależy w kluczowej mierze od sposobu ich wykończenia. A wykończyć je można na dużo rozmaitych podejść, również stosując najróżniejsze dodatki. Dodatki te mają równocześnie wpływ na wizerunek marki, ponieważ stanowią indywidualne wykończenie całości. By być w stanie liczyć na satysfakcjonujący efekt, winno się poprawnie stworzyć sam pomysł graficzny kalendarza reklamowego książkowego w formacie A5. Dla producenta z tak wieloletnim doświadczeniem, jakim dysponujemy, to nie przeciwność.
W ramach indywidualnego wykończenia nabywca może liczyć na autorskie opracowanie graficzne oprawy firmowego kalendarza książkowego i fachową realizację tego autorskiego projektu. Wybór indywidualnych składników wykończeniowych nie zachodzi całkiem przypadkowo. Każdy element dołączony do kalendarza reklamowego, wstążka promocyjna, gumka do zamykania, wklejka, wyklejka, jest zwykle wykańczany zgodnie z wizerunkiem spółki. Wybieramy należyty odcień i oznakowanie, a w przypadku wklejki i wyklejki, dbamy o pociągającą, dopasowaną do wizerunku szatę graficzną. Dzięki temu firmowy kalendarz reklamowy książkowy dla firm staje się normalnym gadżetem promocyjnym konkretnej spółki.
Tworząc kalendarz dla firmy, dbamy także o właściwy dobór samych towarów. Koncentrujemy się w podstawowej mierze na oprawie, która może być dokonana i wykończona na wiele rozlicznych rozwiązań. Skórzana oprawa w odcieniu odpowiadającym kolorystyce, jaką marka posługuje się, tworząc materiały wizerunkowe korespondujące z jej wizerunkiem, to jeden z najlepszych wyborów w obszarze wykończenia notesu z kalendarzem. Na skórze umieszczamy logo firmy lub inne reklamowe oznaczenie. Niekiedy okładka jest po prostu sztywna i pokryta fantastyczną szatą graficzną, związaną z działalnością marki. Możliwości wykończenia okładki terminarza jest dużo. Ich dobór winien zależeć w rozstrzygającej mierze od oczekiwań nabywcy.