


Można śmiało powiedzieć, że projekt kalendarza jest niemałym wyzwaniem dla projektanta. Powstały przedmiot musi przecież cieszyć oglądających klientów przez cały rok. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby powstałe projekty były ciekawe, przykuwające uwagę, a dodatkowo jeszcze, by zdobiły pomieszczenie, w którym będzie się znajdował.
Kalendarz powinien być zaprojektowany w taki sposób, aby jego użytkownicy chcieli zawiesić go na ścianie w swoim biurze czy gabinecie. Jego szata graficzna nie może nudzić. Wręcz przeciwnie, musi motywować do jak najczęstszego spoglądania w jego kierunku. Takie właśnie kalendarze oferujemy.
Nie ma co ukrywać, że tworząc kalendarze projekty i wykonując wszystkie pozostałe czynności, trzeba wykazać się dużą wiedzą i doświadczeniem. W ogóle jest to dość odpowiedzialne zadanie. Bo klient liczy na grafika i oczekuje tylko dobrych efektów jego pracy. A od projektu wszystko zależy. Jego przekaz musi być przede wszystkim czytelny i przejrzysty dla każdego odbiorcy.
W dziedzinie komunikacji wizualnej z roku na rok następują zmiany. Jako że stawiamy na rozwój, cały czas przyglądamy się tym zmianom i dostosowujemy do nich, gdy zabieramy się za tworzenie kalendarza. Cały czas podnosimy swoje kwalifikacje i poszukujemy inspiracji, by tworzyć tylko oryginalne projekty. Dzięki kreatywnemu podejściu do danego procesu, każdemu klientowi możemy zaproponować nie tylko profesjonalny, ale również wyróżniający się projekt kalendarza książkowego.
Każdy kalendarz może być wyposażony w szereg dodatków, które podnoszą wartość przedmiotu, a także zwiększają jego użyteczność. Wśród nich są gumka do zamykania, wklejka reklamowa, czy na przykład wstążka z nadrukiem. Warto więc zastanowić się nad ich wyborem i zastosować te, które najbardziej wpłynął na atrakcyjność tego przedmiotu.
Projektowanie kalendarzy to nie tylko opracowanie graficzne organizera. To również dobór materiałów. Polecamy więc wymianę standardowego papieru na papier chamois, czyli w kolorze kości słoniowej. Jest bardziej elegancki, a cały przedmiot zyskuje na prestiżu.
Zdecydowanie projekt kalendarza dla firmy jest bardzo ważny. Od tego niepozornego etapu zależy efekt końcowy pracy nad tym przedmiotem. Dlatego warto na jego realizację poświęcić dłuższą chwilę. Przede wszystkim zastanowić się, jak ma wyglądać finalny kalendarz, a wykonanie go zlecić doświadczonemu grafikowi. Ładnie zaprojektowany organizer na rok 2024 przykuje uwagę potencjalnych klientów, więc będzie służył, jako skuteczna reklama. Z drugiej strony każdy będzie chciał go mieć. Indywidualnie opracowana oprawa, a następnie cała reszta, sprawi, że przedmiot stanie się elementem wizerunku firmy. Inwestycja w dobry kalendarz i projekt na pewno szybko się zwróci i przede wszystkim się opłaci. W związku z tym nie ma sensu oszczędzać na projekcie graficznym tego organizera, skoro może przynieść inwestorowi aż tyle promocyjnych korzyści.
Kalendarz z własnym projektem - jaki nakład jest opłacalny?
Zlecając kalendarz projekt wizualny to baza. Trzeba liczyć się z tym, że cena będzie zależała od indywidualnych oczekiwań względem tego produktu. Autorskie i do tego mocno zindywidualizowane kalendarze są droższe. Dlatego niektórzy od razu pytają o nakład, o ilość, jaką opłaci się zamówić. Za dobry kalendarz 2024 warto zapłacić większe pieniądze. Jednak jeśli ktoś jest ograniczony i musi zamówić go tak, by kalkulując to wszystko wyjść na swoim, powinien rozważyć zakup 50 sztuk przy projekcie indywidualnym. To taki minimum. Im więcej kalendarzy zamówi klient, tym niższa będzie cena jednostkowa tego przedmiotu. Klasyczne kalendarze dla firmklienci zamawiają od kilkunastu sztuk. Tu nie ma wysokiej ceny, nawet biorąc pod uwagę taką ilość. Także wybór ostateczny to już kwestia indywidualnych potrzeb i ustaleń. Warto wcześniej w tej sprawie skontaktować się z projektantem.
Skuteczne projektowanie kalendarzy zaczyna się od wyboru formatu. Projektant wówczas wie, jaką powierzchnię ma do zagospodarowania. Na przykład większy kalendarz daje mu większe możliwości i tym samym zyskuje szansę na opracowanie czytelnego przekazu reklamowego. Ten format czyni kalendarz produktem premium. Mały organizer ścienny to przedmiot, który ma zdecydowanie mniej miejsca na efektowną reklamę, grafikę firmową na rok 2024. Wówczas projektant musi wykazać się ogromnym talentem i doświadczeniem, by dobrze zaprojektować całą powierzchnię. Często kalendarz ze zdjęciem w tym formacie jest postrzegany przez odbiorców, jako tani albo ekonomiczny. Nie jest więc najlepszym wyborem, ale ostatecznie jest to i tak decyzja zamawiającego. To klient musi ustalić, jakie projekty kalendarzy zamówi, bo i z większym wiąże się wyższa cena. Musi więc określić, czy go na taki stać.
Czy warto brać indywidualnie kalendarium przy projektowaniu kalendarza?
O tym, czy indywidualny projekt kalendarza jest dobrym wyborem, mówi się od dawna. Wielu klientów ma duże wątpliwości. Okazuje się natomiast, że jest to ważna kwestia. Ponieważ od tego, jak będzie wyglądał zaprojektowany terminarz, będzie zależała jego skuteczność w zakresie działań marketingowych, a przecież w tym celu się w niego inwestuje. Projekty kalendarzy 2024 dla firmy powinny być maksymalnie zindywidualizowane. Dzięki temu wyróżnią się na tle konkurencyjnych i będą skuteczniej przykuwały uwagę potencjalnych klientów. Autorskie kalendarium sprawi, że kalendarz będzie wyglądał elegancko, a nawet ekskluzywnie. Stanie się produktem premium. Warto więc zastanowić się nad indywidualnym wykończeniem projektu kalendarium, by końcowo był inny niż wszystkie. By zachęcał do wieszania go na ścianach najlepszych biur i prestiżowych firm w mieście.
Projektując swój kalendarz, dobrze jest wykorzystać zdjęcia związane z firmą, jej usługami, produktami itd. Dlatego tworzenie kalendarza 2024 bardzo często zaczyna się od zebrania odpowiednich materiałów. W tym oczywiście zdjęć, które wiele wnoszą do tego projektu. Zdjęcia klient może dostarczyć albo skorzystać z gotowych już fotografii, które znajdują się w banku zdjęć. Mamy przez lata gromadzone zdjęcia, które możemy z łatwością dopasować do tematyki każdej firmy. Zachęcamy więc do korzystania z gotowych fotografii. A dla bardziej wymagających klientów, możemy zorganizować sesję na potrzeby pozyskania zdjęć do kalendarza. Trzeba jednak w tym przypadku liczyć się z wysokim kosztem tej usługi. W każdym razie zdjęcia warto wykorzystywać w firmowych kalendarzach, tworzyć z nich kolaże i plastyczne opowieści na dany temat, o firmie.
W jaki sposób podczas projektowania można wyróżnić kalendarze?
Promocyjny gadżet można wyróżnić już na etapie projektowania. Projekt kalendarza książkowego powinien być wykonany w taki sposób, aby powstały na jego podstawie przedmiot, przykuwał uwagę, wzbudzał zainteresowanie. Szata graficzna kalendarza reklamowego musi być spójna, przekonująca, elegancka i dostosowana do wizerunku firmy. Projektant powinien wykorzystać wszystkie możliwe opcje, celem opracowania efektownej grafiki, a następnie wyróżnić poszczególne jej elementy, na przykład poprzez zastosowanie lakieru UV. Dzięki temu produkt będzie inny niż wszystkie, a już na pewno zupełnie inny niż te, które są w sklepach do kupienia od ręki. I o to właśnie chodzi, bo kalendarz reklamowy ma robić wrażenie i motywować do przyjęcia tego przedmiotu. Kalendarze przecież trafiają w ręce potencjalnych klientów. Także na projektowaniu nie warto oszczędzać.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby projektując kalendarz, wykorzystać zdjęcia firmowe i w indywidualny sposób opracować całą tę szatę graficzną. Ciekawie skomponowane zdjęcie związane z działalnością firmy, może sprawić, że efekt będzie naprawdę zadziwiający. Trzeba liczyć się tu z tym, że indywidualny projekt kalendarza będzie więcej kosztował, ale to inwestycja, która zawsze się opłaca i szybko zwraca. Jeśli klient chce tańszy produkt, to może zastosować samo zdjęcie reklamowe, które dostarczy albo wybierze z banku zdjęć. Jednak to już nie będzie ten sam efekt. Im bardziej zindywidualizowany jest kalendarz projekt większe wzbudza zaciekawienie i zachęca do przyjęcia tego gadżetu. To automatycznie przekłada się na skuteczność reklamy firmy. Dobry, przemyślany projekt to w tym przypadku podstawa. Od niego należy więc zacząć pracę nad kalendarzem.
Jeśli chcesz zlecić projekt kalendarza, ale wcześniej masz mnóstwo pytań do producenta, zapraszamy do kontaktu. Te najczęściej zadawane, zamieściliśmy poniżej, wraz z odpowiedziami. Zapoznaj się koniecznie, a być może znajdziesz w nich informacje, których właśnie szukasz.
Projektowanie kalendarzy na rok 2024 to nasza specjalność, podobnie jak innych materiałów reklamowych. Zajmujemy się tym od ponad 25 lat. Nasze kalendarze wyróżniają się przemyślanym i oryginalnym projektem. W każdym projekcie wykorzystujemy nieszablonowe zdjęcia, dzięki czemu powstające kalendarze są wyjątkowe i stanowią skuteczną reklamę.
Kiedy tworzymy kalendarze projekty wysyłamy w różnej ilości. Właściwie to kwestia indywidualnych ustaleń. Standardowo przekazujemy 2-3 projekty kalendarza, a następnie zapewniamy 2 tury zmian oraz poprawek. Dopiero po akceptacji konkretnego projektu, przechodzimy do realizacji w dziale produkcji.
Tworzenie kalendarza jest czasochłonne, podobnie jak sam projekt. Czas projektowania wydłuża się, jeśli po drodze pojawia się konieczność naniesienia poprawek. Ogólnie zależy zaś od ustaleń dotyczących chociażby przekazu reklamowego, od skomplikowania projektu. Dokładny czas podajemy po ustaleniu szczegółów z zamawiającym.
Oddzielnie wyceniamy pozycje kalendarz projekt. Jednocześnie podkreślamy, że każdy projekt jest inny, więc też różne są ceny. Stąd konieczność tak indywidualnego traktowania każdego zlecenia. Prosty i nieskomplikowany projekt jest tańszy. Za autorski, indywidualnie opracowany i skomplikowany projekt, trzeba zapłacić znacznie więcej. Poszczególne projekty wyceniamy po zapoznania się ze szczegółami.
Zanim zabierzemy się za projekt kalendarza książkowego, możemy wykonać sesję zdjęciową na potrzeby tego zlecenia. Bez problemu wykonamy różne ujęcia, zdjęcia siedziby firmy, czy produktów. Posiadamy profesjonalny sprzęt, dzięki któremu robimy zdjęcia bardzo dobrej jakości. Zachęcamy jednocześnie do korzystania z naszego banku zdjęć.
Posiadamy obszerne archiwum gotowych zdjęć. Są to zdjęcia wysokiej jakości, wyraźne, odpowiednio duże. Dzięki czemu możemy bez problemu wykorzystać je przy realizacji poszczególnych projektów. Mamy zdjęcia ze wszystkich kategorii tematycznych, więc jesteśmy w stanie dopasować je do organizerów wszystkich naszych klientów. Możemy jednak też wykorzystać zdjęcia przekazane przez klienta.
Projekty kalendarzy tworzymy od wielu lat. Mamy więc ogromne doświadczenie w tym zakresie. Stąd bez problemu projektujemy oprawy i wnętrze kalendarza, w tym wklejkę. Możemy zaprojektować dosłownie każdy element, z którego dany terminarz się składa. Zadbamy przy tym o to, aby wszystkie elementy współgrały z wizerunkiem firmy i tworzyły spójną całość.
Od lat zajmujemy się projektowaniem kompleksowego wizerunku firm. Dlatego jesteśmy w stanie zaprojektować też koncepcję dla całej linii kalendarzy. Zatrudniamy utalentowanych grafików, którzy na co dzień posługują się nowoczesnymi narzędziami w naszym profesjonalnie wyposażonym studio.
By móc cieszyć się własnym autorskim terminarzem, musimy najpierw wykonać projekt kalendarza na 2024 rok. Od tego właśnie rozpoczyna się pracę nad tym produktem reklamowym. Na jego podstawie opracowywany jest więc organizer. Specjaliści od marketingu, projektanci materiałów reklamowych i sami producenci kalendarzy ciągle podkreślają, jak to kalendarze i projekty są niezwykle ważny. Nie wszyscy jednak rozumieją, z jakiego powodu. Jak wobec tego projekt ten wpływa na efekt końcowy danego przedmiotu? I przede wszystkim kto tym opracowaniem graficznym powinien się nim zająć, aby na jego podstawie powstał gadżet wzbudzający zainteresowanie?
Ponieważ faktycznie projekt kalendarza jest bardzo ważny, wykonanie go najlepiej zlecić fachowcom. Chodzi tu oczywiście o doświadczonych grafików i specjalistów od marketingu. A najlepiej zadanie to powierzyć producentowi, który zatrudnia tych wszystkich fachowców w jednym miejscu. Wówczas można liczyć na kompleksową usługę i przede wszystkim na usługę wysokiej jakości. Zlecając firmowy kalendarz projekt zwykle jest czymś normalnym, pierwszym etapem pracy nad danym produktem. Fachowcy doskonale wiedzą, jak dziś projektuje się kalendarze, jakie elementy powinny zawierać i z czego muszą być wykonane, by były praktyczne i ładne. Znają obowiązujące trendy, a także potrzeby wymagających klientów. Co najważniejsze, potrafią im sprostać. Dlatego chcąc mieć profesjonalny kalendarz projekt graficzny, trzeba zlecić fachowcom. Bo to od projektu właśnie rozpoczyna się praca nad tym przedmiotem. Jeśli projektant ustali, że w tym czy w innym miejscu ma być taki, czy inny element, to producent tych właśnie ustaleń będzie się trzymał. Od tego z kolei będzie zależał efekt końcowy powstałego już kalendarza. Dlatego projekt kalendarza książkowego 2024 powinien wykonać ktoś z dużym doświadczeniem w tym zakresie.
Produkcja kalendarzy reklamowych składa się z wielu etapów. Jednym z nich jest bez wątpienia projekt. Projektowanie kalendarzy dla firmy to też długotrwały etap. Najpierw autor ustala szczegóły z klientem. Chce dowiedzieć się od niego jak najwięcej, chce poznać jego oczekiwania, potrzeby i upodobania. Często podczas rozmowy tej projektant opowiada o możliwościach i ewentualnych ograniczeniach. Prezentuje też przykłady wcześniej zaprojektowanych kalendarzy. Wszystko to pomaga w wyborze konkretnych elementów tworzących ten przedmiot. Projekty kalendarzy tworzone są długo lub krócej, wszystko zależnie od momentu złożenia zamówienia i od skomplikowania projektu. Później następuje produkcja, więc czas ten jeszcze dodatkowo się wydłuża, zanim klient otrzyma gotowy kalendarz. Ogólnie rzecz ujmując, tworzenie kalendarza reklamowego 2024 jest dość czasochłonne. Na pewno nie należy się przy tym spieszyć, bo wówczas do samego projektu i realizacji może wkraść się wiele błędów. A one zaprzepaszczą szansę na uzyskanie oczekiwanego efektu. Nie należy więc się spieszyć i trzeba być świadomym tego, że takie czynności wymagają precyzji i skupienia, a w tym przypadku pośpieszać nie wolno.