


ponad 25 lat w branży reklamowej dało nam solidną wiedzę o tym, jak wielkie znaczenie ma każdy przekaz reklamowy, także drukowany kalendarz książkowy.
Dzięki zdobytej przez tak wiele lat wiedzy mamy głęboką świadomość, iż druk kalendarzy książkowych 2024 to ważna część działań promocyjnych firmy. Drukarnia kalendarzy to partner działu marketingu, który dostarcza całoroczną reklamę umacniającą wizerunek przedsiębiorstwa
Będąc producentem i drukarnią kalendarzy z 20-letnim doświadczeniem staramy się na bieżąco reagować na potrzeby naszych klientów a nawet je wyprzedzać i uaktualniać ofertę na druk kalendarzy 2024 książkowych. Wprowadzamy nowe formaty kalendarzy książkowych oraz nowe oprawy, które zaskakują kolorystyką i teksturą. Staramy się wprowadzać do procesu druku coraz to nowe możliwości indywidualizacji organizera firmowego, aby nasz produkt wyróżniał się na tle konkurencji oraz był w pełni dopasowany do potrzeb klienta.
Dla bardziej wymagających klientów proponujemy druk kalendarzy książkowe w indywidualnej oprawie. Zapewniamy projekt okładki terminarza książkowego na najwyższym poziomie graficznym, zgodny z założeniami marketingowymi firmy, o oryginalnym przekazie reklamowym.
Iveno drukarnia kalendarzy z przyjemnością oferuje pomoc i doradztwo w zakresie rozwoju indywidualnego wizerunku firmy.
Kalendarz można wykończyć na wiele różnych sposobów, zależnie od indywidualnych upodobań. Dziś druk kalendarzy nie zna granic. Ciekawym dodatkiem mogą być zdjęcia, informacje reklamowe, gumki do zamykania, tłoczenia i garbiki. Ponadto warto też zastosować podczas druku kolorowe brzegi kalendarza z grawerem logo. Tak interesujący sposób wykończenia produktu czyni go estetycznym użytkowym i bardzo nowoczesnym.
Projekt kalendarza może wykonać agencja reklamowa, jak i drukarnia. W drugim przypadku trzeba natomiast liczyć się z tym, że będzie dość prosty, może nawet szablonowy. Drukarnia skupia się głównie na procesie druku i na jakości zastosowanych w produkcji materiałów. Dlatego wykonanie projektu lepiej zlecić agencji, która posiada własne studio graficzne i ma w tym zakresie większe doświadczenie. Agencja zaproponuje druk kalendarzy książkowych, ale i profesjonalny projekt graficzny, który będzie współgrał z wizerunkiem firmy. Klient może wobec tego liczyć na spełnienie najśmielszych oczekiwań plastycznych co do rozplanowania przestrzeni kalendarza, a także elementów grafiki. Projekt drukarni opiera się głównie na zdjęciu firmowym przesłanym przez klienta lub wybranym z jej archiwum gotowych fotografii. Tak więc trzeba dobrze zastanowić się nad tym, komu zlecić to zadanie.
Najwyższe ceny są w szczycie sezonu, kiedy drukarnie mają pełne ręce roboty. Wówczas i ceny są droższe i czas realizacji zamówień się wydłuża. Aby skorzystać z lepszej oferty, wystarczy zamówić drukowanie kalendarzy książkowych przed sezonem, a więc najpóźniej we wrześniu. Drukarnie natomiast zamówienia przyjmują przez cały rok i najczęściej zachęcają klientów do zakupu już w okresie wakacyjnym. Wtedy można wynegocjować najlepszą cenę. Należy również pamiętać, że na atrakcyjną cenę duży wpływ ma także ilość egzemplarzy. Jeśli więc nie uda się „wstrzelić” z zamówieniem w odpowiedni moment, można zakupić większą ilość reklamowych kalendarzy, a wówczas cena jednostkowa znacznie spadnie. Podobnie jest z wykończeniem. Skomplikowane projekty są droższe, proste tańsze. Wybór należy do każdego z osobna. Sprawę zamówienia trzeba w związku z tym samodzielnie przemyśleć.
Profesjonalna drukarnia kalendarzy książkowych może zaproponować klientom bardzo różne metody personalizacji tych produktów. Pierwsza sprawa to logo firmy, które można wytłoczyć na okładce albo wygrawerować. Wybór powinien zależeć w głównej mierze od rodzaju materiałów zastosowanych w produkcji, a także od efektu, jaki chce się uzyskać. W kalendarzach książkowych premium, w wersji bardziej luksusowej na okładce organizera można umieścić nawet imię i nazwisko osoby, która go otrzyma. To świetny pomysł na prezent. Do elementów mających wpływ na personalizację terminarza zaliczyć można kolorową wstążkę z nadrukiem, wklejki reklamowe, przeszycia nicią i wiele innych dodatków, które przyczynią się do zindywidualizowania całego gadżetu promocyjnego. Będzie on bardziej współgrał z wizerunkiem konkretnej firmy i do niej idealnie pasował.
Teraz nie ma żadnego problemu w tym, aby klient dostarczył projekt kalendarza, jaki następnie drukarnia czy agencja reklamowa zrealizuje. Oczywiście koncepcja graficzna musi być tylko dobrze wykonana. Agencja nie może pozwolić sobie na to, by produkt stracił jakość przez źle wykonane opracowanie. Tak więc najpierw grafik sprawdzi projekt na kalendarz druk nastąpi po wykonaniu tej czynności. Czasem warto jest korzystać z pomocy specjalistów, którzy pracując w nowoczesnych, dobrze wyposażonych studiach graficznych, wykonać mogą naprawdę ciekawy, wysokiej jakości projekt tego terminarza. Wystarczy przekazać logo, zdjęcia firmowe, jakieś informacje, które zazwyczaj zamieszcza się na drukowanych kalendarzach. Trzeba podać też kolory, jakimi firma się posługuje i czcionki. Resztą zajmie się agencja, która dostarczyć może gotowy produkt.
Zlecając kalendarz druk zwykłej drukarni, można liczyć na projekt graficzny okładki. Jednak nie ma co spodziewać się górnolotnego opracowania graficznego tego ważnego dla każdego kalendarza elementu wizualnego. Drukarnie zazwyczaj do takich prac podchodzą szablonowo. Zamieszczą zdjęcie własne lub przekazane przez klienta, logo, może jakieś hasło reklamowe – czyli w zasadzie nic szczególnego. Zupełnie inaczej jest z agencją reklamową, która posiada studio kreatywne, oferujące wyjątkowe, mocno zindywidualizowane projekty. Dlatego przed ostatecznym wyborem wykonawcy może warto zastanowić się, co kto oferuje i na jakim poziomie, by podjąć właściwą decyzję i mieć świadomość efektu, jaki się uzyska. W cenniku drukarni zwykle bez problemu można znaleźć wycenę poszczególnych usług, a więc również projektu okładki i bloku kalendarza.
Teraz kalendarze drukarnia dostarcza klientom błyskawicznie, ale tylko w określonych sytuacjach. Jeśli na przykład zamówienie wpłynie w szczycie sezonu, czas druku na pewno się wydłuży. Zamawiając je wcześniej, można liczyć na szybką realizację zlecenia. Dlatego, jeśli komuś zależy na czasie, powinien złożyć zamówienie nadruk na kalendarze książkowe we wrześniu, a jeszcze lepiej w wakacje. Wtedy będzie mógł liczyć nie tylko na krótki czas oczekiwania, ale również na atrakcyjniejszą cenę za druk. Czas wykonania kalendarza w sezonie wynosi nawet 8 tygodni. Poza sezonem trwa blisko 4 tygodnie. Czas ten może być zależny też od ilości terminarzy i od sposobu ich wykończenia. Warto wcześniej skontaktować się z drukarnią i dopytać o szczegóły. O czasie realizacji i przebiegu zamówienia klient na pewno będzie informowany na bieżąco.
Jeśli chodzi o kalendarze druk jest bardzo różnorodny, bo wszystko zależy od grafiki. To ma automatycznie wpływ na ceny poszczególnych produktów. Nie ma więc sztywnego cennika, który byłoby można zamieścić na stronie do wglądu. Na koszt ostateczny wpływ ma również jakość i rodzaj zastosowanych w produkcji materiałów. Na przykład wybór oprawy. Tańsza będzie sztywna oprawa zadrukowana zdjęciami lub tylko zdobiona firmowym logo. Droższa natomiast będzie ta ze skóry naturalnej. Jak wiadomo, drukarnie kalendarzy książkowych oferują też rozmaite dodatki, które mają wpływ na wzrost ceny. Dzięki nim terminarz wygląda ładnie i nowocześnie. Poza tym sprawia wrażenie drogiego gadżetu firmowego. Warto więc pomimo wyższej ceny zastanowić się nad takim indywidualnym wykończeniem. Takimi gadżetami reklamowymi wszyscy lubią się otaczać. W związku z tym zapewne każdy chętnie przyjmie jeden z nich.
To ile będzie kosztował firmowy kalendarz książkowy, zależy od wielu czynników, o których warto wspomnieć, gdyż wielu zamawiających najczęściej doszukuje się sztywnego cennika, z którym będą mogli zapoznać się, zanim wyjawią swoje oczekiwania. Tak więc wpływ na cenę ma przede wszystkim sposób wykonania kalendarza, jego jakość oraz parametry materiałów stosowanych w produkcji. Na pewno ciekawy projekt terminarza podnosi jego wartość. Nie oznacza to jednak, że należy z niego rezygnować. Warto też zainwestować w ciekawe uszlachetnienia, które też wpływają na cenę. Może to być pokrycie wybranych elementów lakierem błyszczącym UV, pokrycie dowolnych części folią metalizowaną albo poszczególnych kart folią matową lub z połyskiem. Do tego dochodzą jeszcze dodatki typu – gumka do zamykania, wstążka z logo, wklejka reklamowa, grawerowane lub tłoczone logo itd. Wszystko to również ma wpływ na cenę końcową tego reklamowego gadżetu.
Przed przystąpieniem do zlecenia druku kalendarzy książkowych na rok 2024 masz zapewne pytania do wyjaśnienia… Na parę ważniejszych kwestii odnajdziesz odpowiedź poniżej. Jeśli brakuje rozwiania wątpliwości czekamy na kontakt od Ciebie.
Kalendarz dziś można kupić w wielu punktach sprzedaży stacjonarnych i internetowych. Jednak to nie te cieszą się tak dużym zainteresowanie, jak terminarze 2024 drukowane pod zamówienie. Profesjonalny druk kalendarzy książkowych odbywa się w drukarniach, które specjalizują się w realizowaniu takich właśnie zamówień. Niejedna taka drukarnia kalendarzy książkowych dostarcza wysokiej jakości produkty w bardzo przystępnych cenach. Warto wobec tego za taką właśnie się rozejrzeć. Dziś wielu przedsiębiorców zamawia te firmowe organizery i to w hurtowych ilościach. Jednak nie wszyscy zwracają uwagę na koszty.
Profesjonalny producent kalendarzy oferuje właściwie nie tylko druk, ale również projekt tego produktu. Podpowiada klientom, jaki terminarz w ich wypadku będzie najlepszym rozwiązaniem, który warto wybrać i z jakiego powodu. Informuje, że kalendarze firmowe 2024 można wykonać i wykończyć na wiele sposobów. Jednocześnie motywuje do określenia swoich oczekiwań. Zwykle produkcja kalendarzy odbywa się na większą skalę. Nikt nie drukuje kilku sztuk. Zazwyczaj minimalne ilości rozpoczynają się od 50 sztuk, ale ilość ta może się różnić zależnie od producenta. Należy pamiętać, że kalendarz książkowy z logo czy inny to praktyczny gadżet, który jest jednocześnie reklamą. Warto wobec tego złożyć zamówienie na większą ilość, aby móc później pozyskane produkty firmowe przekazać pracownikom, a może nawet klientom. Dzięki temu reklama stanie się jeszcze skuteczniejsza. Tym bardziej, jeżeli ktoś ma na oku tani druk kalendarzy, powinien skorzystać z okazji i zamówić większą ilość tych produktów. Profesjonalnie wykonane i drukowane kalendarze mogą być bardzo pomocne w budowaniu wizerunku firmy. Dlatego przedsiębiorcy nie powinni kupować gotowych terminarzy, ale właśnie te pod zamówienie, na przykład z własnym logo.
Chcąc wyposażyć swoich pracowników w podręczne, praktyczne i przydatne narzędzia pracy, warto zaopatrzyć się właśnie w kalendarze książkowe. Można zamówić je u pośredników, u grafików, którzy zajmują się projektowaniem graficznym, ale zdecydowanie korzystniej będzie złożyć zamówienie bezpośrednio u producenta, drukarni, bo to jednak minimalizuje koszty. Tam można kupić kalendarz w dobrej cenie, bez względu na to, czy jest to zupełnie prosty produkt, czy bardziej złożony. Zawsze drukarnia produkująca kalendarze sprzedaje swoje wyroby po niższej cenie, niż ci, którzy pośredniczą i też chcą na tej transakcji niemało zarobić. W każdym razie zamawianie wydrukowanych kalendarzy książkowych i pozostałych dla swojej firmy jest korzystną inwestycją i bardzo dobrym wyborem. Trzeba tylko ustalić kilka szczegółów, które pomogą producentowi wykonać kalendarze, jakich oczekuje zamawiający. Jeżeli szukasz tanich kalendarzy dla swojej firmy, wybierz usługi sprawdzonej drukarni Iveno. Od lat drukujemy kalendarze reklamowe w całkiem korzystnych cenach. Sprawdź nasza ofertę i skorzystaj z naszych usług już dziś! Doradzimy, pomożemy wybrać odpowiedni wzór, a także wesprzemy w doborze poszczególnych elementów wykończenia, tak by produkt w fazie finalnej był atrakcyjny wizualnie i technicznie.