Dlaczego firmy powinny inwestować w kalendarze w jasnej okładce, na przykład seledynowej?
Przyjęło się, że firmy chętnie inwestują w ulotki, rozmaite broszury, czasem w długopisy z logo, co ma na celu reklamowanie ich działalności. Tego rodzaju materiały są już dziś jednak nudne i nie każdy je przyjmuje. Zupełnie inaczej jest z kalendarzami. Taki na przykład seledynowy kolor oprawy kalendarza książkowego przyciąga uwagę również tych, którzy w pierwszej chwili nie są w ogóle zainteresowani nabyciem tego rodzaju produktu. Jednak z uwagi na bardzo praktyczne wnętrze, postanawiają przyjąć ten gadżet. Gadżet, który jest reklamą i zarazem przydatnym narzędziem. Każda firma powinna rozważyć zakup kalendarzy książkowych w większej ilości, celem obdarowania nimi swoich pracowników i klientów. To skuteczna reklama, która po pierwsze trafia do wielu potencjalnych klientów, a po drugie jest chętnie przyjmowana. Ulotki od razu lądują w koszu, bo po co je trzymać. Kalendarz książkowy w kolorze seledynowym (jasny zielony odcień oprawy) czy innym, to przecież przydatny gadżet. Co prawda terminarze są nieco droższe niż ulotki, ale przynajmniej służą użytkownikom przez cały rok. W dodatku trafiają w różne miejsca, bo są zabierane na konferencje, szkolenia, a także wszędzie tam, gdzie przebywa się na co dzień.